Reklamácie sa vybavujú výhradne na adrese predávajúceho internetového obchodu www.drevenysvet.sk
Kupujúci doručí na vlastné náklady a riziko reklamovaný tovar na adresu:
Andrej Spál - Drevený svet
Bohdanovce nad Trnavou 1
919 09 Bohdanovce nad Trnavou
Slovensko
Reklamovaný tovar musí byť doručený v pôvodnom obale, v úplnom stave a musí k nemu byť priložená kópia faktúry o kúpe reklamovaného tovaru spolu s popisom chyby a kontaktnými údajmi na kupujúceho (meno, adresa, telefónne číslo, e-mail)
Predávajúci je povinný rozhodnúť o reklamácii do 30 dní od jej písomného doručenia.
Náklady na doručenie reklamovaného tovaru predávajúcemu hradí kupujúci .
Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.
V prípade neoprávnenej reklamácie je kupujúci povinný uhradiť náklady vzniknuté jej riešením.
V prípade, že dôjde k chybe na výrobku v záručnej dobe má kupujúci právo na odstránenie vzniknutej chyby. V prípade, že je chyba výrobku neodstrániteľná nahradí predávajúci chybný výrobok novým, resp. po dohode s kupujúcim výrobkom iným, pričom bude rozdiel ceny vrátený, resp. doplatený.
Reklamovať nie je možné:
-výrobok poškodený prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
-výrobok znečistený , resp. jeho časti
-výrobok nesmie byť použitý v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou , prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa výrobok bežne používa
-výrobok poškodený mechanicky, nesprávnym zaobchádzaním a manipuláciou
-výrobok poškodený úmyselne
-výrobok poškodený v dôsledku živelnej udalosti, katastrofy, vplyvom poveternostných podmienok, alebo používaním v extrémnych a neobvyklých podmienkach
-výrobok, ktorému vypršala dňom prevzatia do opravy záručná doba
Reklamačný poriadok je platný od 01.03.2009
Riešenie spotrebiteľských sporov prostredníctvom on-line európskej platformy RSO:
Od 15. februára 2016 máte možnosť uplatňovať svoje nároky a práva voči nám prostredníctvom alternatívneho on-line riešenia. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Platformu RSOôžete využiťím sťažnosti na stránkehttp://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov.V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte nadrevenysvet@drevenysvet.sk.